Træning og “pump”
Har kigget på L-arginin hos Tillskottsbolaget. De skriver, at det kan øge blodgennemstrømningen og give bedre pump. Er der nogen af jer, der faktisk har mærket forskel?
7 visningar

Har kigget på L-arginin hos Tillskottsbolaget. De skriver, at det kan øge blodgennemstrømningen og give bedre pump. Er der nogen af jer, der faktisk har mærket forskel?
Jeg har prøvet L-arginin fra Jeg har prøvet L-arginin fra https://www.tillskottsbolaget.dk/dk/kosttilskud/aminosyrer/l-arginin og ja, jeg synes, det gjorde en forskel, især med pumpet under træning. Jeg tog det typisk 30–45 min før, og efter et par uger begyndte jeg at mærke, at musklerne føltes mere “fyldte” under sæt, især i arme og skuldre. Effekten er ikke kæmpe, men tydelig nok til at bemærke en forbedret blodgennemstrømning. Det virker bedst i kombination med god træning, kost og væske. Nogle oplever maveuro ved høje doser, så start evt. lavt. og ja, jeg synes, det gjorde en forskel, især med pumpet under træning. Jeg tog det typisk 30–45 min før, og efter et par uger begyndte jeg at mærke, at musklerne føltes mere “fyldte” under sæt, især i arme og skuldre. Effekten er ikke kæmpe, men tydelig nok til at bemærke en forbedret blodgennemstrømning. Det virker bedst i kombination med god træning, kost og væske. Nogle oplever maveuro ved høje doser, så start evt. lavt.